Det siger

kunderne

“Mine varmeste anbefalinger går til Rikke. Jeg gennemgik et forløb hos hende efter jeg fik konstateret stress hos min læge. Forløbet gav mig redskaber til hvordan jeg kunne håndtere og bearbejde stress samt forebygge det i fremtiden. Rikke er rolig og tålmodig og forstår at lytte til ens individuelle behov. Hun forstår at tilpasse forløbet så det passer til den situation man lige præcis står i. Jeg kan mærke tydelige ændringer fra jeg startede forløbet til den dag i dag.”

Vibeke, studerende

____________________

“Jeg er en kvinde på 27, forholdsvis nyuddannet med en masse år foran mig på arbejdsmarkedet. Da jeg blev sygemeldt med stress, havde jeg svært ved at acceptere situationen og se mig selv komme ovenpå igen. Gennem samtaler med Rikke og guidning i brug af forskellige værktøjer, blev jeg ikke bare klogere på min stress, men også opmærksom på mig selv, min livskvalitet og hvad jeg har kunne gøre for at optimere disse ting. Det har været en lang og sej kamp, men nu står jeg med en masse i bagagen, som jeg kan bruge fremadrettet for ikke at ende i samme situation igen – og det kan jeg takke Rikke for!”

Line, 27 år

____________________

“Mit stresscoaching-forløb hos Rikke har været super godt. Jeg har brugt det til at forebygge, at jeg ville blive stresset i en periode, hvor jeg havde meget at tænke på i mit liv. Jeg har fået nogle virkelig gode redskaber til at tackle f.eks. tankemylder, uro, struktur på hverdagen m.m. Det er flere måneder siden, at jeg stoppede hos Rikke, og jeg bruger stadig nogle af redskaberne hver dag. De gør mig stærkere, gladere og meget mere fokuseret på at nå mine mål. Rikke er en virkelig behagelig og rolig person, og hun er en dygtig coach. Hun var rigtig god til at motivere mig til at få nye og bedre vaner og at holde fast i dem.”

Maya, 44 år, underviser

____________________

Seneste

blog indlæg

Lær at holde fri

Jamen jeg holder jo fri hver weekend! tænker du måske. Ja, det er rigtigt. Men mange af os fylder weekenderne med masser af praktiske pligter og gøremål, som vi føler, …

Ta’ en pause!

Vidste du, at pauser er med til at forebygge stress? Travlhed resulterer ofte i, at vi føler vi skal være endnu mere effektive, nå endnu mere, arbejde hurtigere, træffe flere …